سنجش

سنجش و اندازه گیری در علوم رفتاری

سنجش

سنجش و اندازه گیری در علوم رفتاری

موقعیت شغلی در زمینه سنجش مبتنی بر شایستگی در دانشگاه هوستن

 

دستیار- سنجش مبتنی بر شایستگی مسئول ازشیابی مستمر یک دوره کارشناسی مبتنی بر شایستگی است. این شغل شامل حمایت از توسعه / تجدید نظر در برنامه درسی مبتنی بر شایستگی، سنجش برنامه درسی و ارزشیابی برنامه و بهبود یادگیری دانش آموزان، برنامه درسی و اثربخشی برنامه است.

 

وظایف

 

1.      پشتیبانی از توسعه و پیاده سازی مدرک کارشناسی مبتنی بر شایستگی

2.       تحلیل پایایی و روایی سازه قبل از آزمون و اثربخشی برنامه درسی

3.      کمک به استاد در توسعه و به روز رسانی پیش آزمون های معتبر و قابل اعتماد

4.      تطبیق بین برنامه درسی و پیش / پس آزمون­ها را تضمین می کند

5.      کمک به دانشکده در تدوین روبریک­ های تحلیلی برای سنجش ارزشیابی دانش آموزان

6.      تجزیه و تحلیل آماری را برای تعیین اعتبار و قابلیت اطمینان پیش و پس آزمون انجام می دهد

7.      کمک به دانشکده در شناسایی یادگیری در سطح برنامه و نتایج اثربخشی، جمع آوری داده ها و ارزیابی برنامه های دقیق برای اطمینان از اثربخشی برنامه درسی

8.      گزارش های مربوط به سنجش و بهبود برنامه ها را تدوین می کند

9.      توسعه و ارتقاء حرفه ای استادان مرتبط با توسعه، مدیریت و اجرای برنامه های آموزشی مبتنی بر شایستگی و تکنولوژی مربوطه

10.  مدیریت سنجش برنامه و هماهنگی تلاش ها در مشارکت با اعضای هیات علمی، کارکنان و همکاران کالج برای بهبود یادگیری دانش آموزان و کارآیی برنامه

11.  توسعه و ارائه پیشرفت حرفه ای برای دانش پژوهان مرتبط با توسعه، مدیریت و اجرای سنجش موثر و تکنولوژی مربوطه

12.  تدوین گزارش های مربوط به سنجش و بهبود برنامه ها

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه شود:

 

https://uhs.taleo.net/careersection/ex3_uhd/jobdetail.ftl?job=STA002654&tz=GMT-05:00

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.