ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
عنوان شانزدهمین پایان نامه در رشته سنجش آموزش که در مهرماه امسال در دانشگاه تهران دفاع شد:
محسن پور، مریم. (1393).طراحی و ساخت و اعتباریابی آزمون شناختی- تشخیصی در پایان دوره آموزش عمومی. به راهنمایی دکتر زهرا گویا و دکتر محسن شکوهی یکتا به مشاوره دکتر علیرضا کیامنش و دکتر عباس بازرگان و به داوری دکتر ولی الله فرزاد، دکتر الهه حجازی، دکتر خدایی و دکتر امینی فر.
عنوان پانزدهمین پایان نامه در رشته سنجش آموزش که در مهرماه امسال در دانشگاه تهران دفاع شد:
فراهانی، مهدی. (1393). بررسی برخی عوامل موثر بر دستاوردهای یادگیری دوره کارشناسی آموزش مهندسی برق از طریق ساخت و اجرای ابزار سنجش دستاودهای یادگیری. به راهنمایی دکتر ناهید صادقی و دکتر ولی الله فرزاد به مشاوره دکتر عباس بازرگان و دکتر کمره ای و به داوری دکتر فلسفی نژاد، دکتر گرامی پور، دکتر حجازی و دکتر معماریان.
عنوان چهاردهمین پایان نامه در رشته سنجش و اندازه گیری که در مهرماه امسال در دانشگاه علامه دفاع شد:
اکبری زردخانه، سعید. (1393). تدوین الگوی نظری مهارت های زندگی دانشجویان در فرهنگ ایرانی به منظور تولید ابزار بومی: با تاکید بر الگوی سازمان جهانی بهداشت. به راهنمایی دکتر علی دلاور به مشاوره دکتر یعقوبی و دکتر سهرابی و به داوری دکتر نور علی فرخی، دکتر خدایاری فر.