ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
مروری بر مطالعههای انجام شده در زمینه زبان دوم با استفاده از مدلهای تشخیصی شناختی
نویسنده |
سال |
موضوع |
آزمون |
مدل |
تعداد سوال |
تعداد مهارت |
حجم نمونه |
باک و تاتسوکا |
1998 |
درک شنیداری |
کالج ژاپن |
فضای قاعده |
35 |
15 |
412 |
ژنگ |
2005 |
درک مطلب |
تافل |
ترکیبی |
37 |
9 |
2703 |
روگر |
2007 |
درک مطلب |
میلب |
رگرسیون درختی |
20-فرم 1 20-فرم 2 |
10 |
1703-فرم 1 1044-فرم 2 |
فن داویر |
2008 |
درک مطلب |
تافل |
کلی |
39-فرم 1 40-فرم 2 |
4 |
2720-فرم 1 419-فرم 2 |
فن داویر |
2008 |
درک شنیداری |
تافل |
کلی |
34-فرم 1 34-فرم 2 |
4 |
2720-فرم 1 419-فرم 2 |
ژنگ |
2009 |
درک مطلب |
تافل |
ترکیبی |
37 |
9 |
2703 |
لی و ساواکی |
2009 |
درک مطلب |
تافل |
ترکیبی |
|
4 |
|
لی و ساواکی |
2009 |
درک شنیداری |
تافل |
ترکیبی |
|
|
|
لی |
2011 |
درک مطلب |
میلب |
ترکیبی |
20 |
5 |
2019 |
کیم |
2011 |
مهارت نوشتاری |
تافل |
ترکیبی |
35 توصیفگر |
5 |
480 |
کیم |
2012 |
درک مطلب |
برنامه انگلیسی انجمن |
ترکیبی |
|
10 |
|
راوند و همکاران |
2012 |
درک مطلب |
آزمون ورودی |
دینا |
34 |
5 |
1500 |
فنگ |
2013 |
دستور زبان |
گواهینامه مهارت در زبان انگلیسی |
ترکیبی دینا |
28 |
3 |
2922 |
تمپلین و هفمن |
2013 |
دستور زبان |
گواهینامه مهارت در زبان انگلیسی |
لگ خطی |
28 |
3 |
2922 |
فنگ و همکاران |
2013 |
دستور زبان |
گواهینامه مهارت در زبان انگلیسی |
ترکیبی دینا |
28 |
3 |
2922 |
فن داویر |
2014 |
دستور زبان |
گواهینامه مهارت در زبان انگلیسی |
لگ خطی کلی |
28 |
3 |
2922 |
ما و منگ |
2014 |
درک شنیداری |
ای اف ال |
جی-دینا |
18 |
9 |
341 |
لی و سون |
2014 |
درک مطلب |
میلب |
ترکیبی |
20 |
5 |
2019 |