ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
دستیار- سنجش مبتنی بر شایستگی مسئول ازشیابی مستمر یک دوره کارشناسی مبتنی بر شایستگی است. این شغل شامل حمایت از توسعه / تجدید نظر در برنامه درسی مبتنی بر شایستگی، سنجش برنامه درسی و ارزشیابی برنامه و بهبود یادگیری دانش آموزان، برنامه درسی و اثربخشی برنامه است.
وظایف
1. پشتیبانی از توسعه و پیاده سازی مدرک کارشناسی مبتنی بر شایستگی
2. تحلیل پایایی و روایی سازه قبل از آزمون و اثربخشی برنامه درسی
3. کمک به استاد در توسعه و به روز رسانی پیش آزمون های معتبر و قابل اعتماد
4. تطبیق بین برنامه درسی و پیش / پس آزمونها را تضمین می کند
5. کمک به دانشکده در تدوین روبریک های تحلیلی برای سنجش ارزشیابی دانش آموزان
6. تجزیه و تحلیل آماری را برای تعیین اعتبار و قابلیت اطمینان پیش و پس آزمون انجام می دهد
7. کمک به دانشکده در شناسایی یادگیری در سطح برنامه و نتایج اثربخشی، جمع آوری داده ها و ارزیابی برنامه های دقیق برای اطمینان از اثربخشی برنامه درسی
8. گزارش های مربوط به سنجش و بهبود برنامه ها را تدوین می کند
9. توسعه و ارتقاء حرفه ای استادان مرتبط با توسعه، مدیریت و اجرای برنامه های آموزشی مبتنی بر شایستگی و تکنولوژی مربوطه
10. مدیریت سنجش برنامه و هماهنگی تلاش ها در مشارکت با اعضای هیات علمی، کارکنان و همکاران کالج برای بهبود یادگیری دانش آموزان و کارآیی برنامه
11. توسعه و ارائه پیشرفت حرفه ای برای دانش پژوهان مرتبط با توسعه، مدیریت و اجرای سنجش موثر و تکنولوژی مربوطه
12. تدوین گزارش های مربوط به سنجش و بهبود برنامه ها
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه شود:
https://uhs.taleo.net/careersection/ex3_uhd/jobdetail.ftl?job=STA002654&tz=GMT-05:00