سنجش

سنجش و اندازه گیری در علوم رفتاری

سنجش

سنجش و اندازه گیری در علوم رفتاری

منابع فارسی درمورد نظریه پرسش - پاسخ

کریستین دی مارس. (1393). کاربرد نظریه سوال پاسخ در سنجش آموزش. ترجمه دکتر عباس بازرگان و دکتر مجید یوسفی افراشته. تهران: انتشارات سازمان سنجش کشور.

 

گرامی پور، مسعود و فلسفی نژاد، محمدرضا(1392) روشهای آماری بررسی کنش افتراقی سؤال در آزمون های سرنوشت ساز.تهران: انتشارات جهاد دانشگاهی واحد تربیت معلم.

 

فردریک ام. لرد (۱۹۸۰).کاربردهای نظریه سوال- پاسخ ترجمه دکتر علی دلاور و جلیل یونسی٬ انتشارات رشد٬ ۱۳۹۱.

 

اوستینی و نرینگ. (1391). «مدل‌های چند ارزشی نظریه سوال-پاسخ» مترجمان: مجتبی حبیبی، علی مقدم زاده و ابراهیم خدایی، تهران: انتشارات سازمان سنجش آموزش کشور.

 

رونالد ک. همبلتون٬ اچ. سوامیناتان٬ اچ جین راجرز (۱۹۹۱). مبانی نظریه پرسش-پاسخ ترجمه دکتر محمدرضا فلسفی نژاد٬ انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی٬  ۱۳۸۹.

 

سوزان ای. امبرتسون و استیون پی رایس (۲۰۰۱). نظریه های جدید روان سنجی برای روان شناسان به انضمام نرم افزارهای تحلیل داده ها ترجمه دکتر حسن.پاشا شریفی٬ دکتر ولی الله فرزاد، مجتبی حبیبی عسگرآباد و بلال ایزانلو٬ انتشارات رشد، ۱۳۸۸.


 

داتو گراجتر  لئوواندرکمپ (2000). مبانی نظری آماری آزمون در روانشناسی تعلیم و تربیت ترجمه : شیده کامکار - دکتر فرزاد اسکندری، نشر : بهینه فراگیر، ١٣٨٧.


جری متسن آمورنن (1385). مبانی نظری آزمون و آزمون سازی ترجمه خانم شیده کامکار و دکتر اسدالله اسرایی، تهران: انتشارات بهینه.


کلاس سیجت سما و ایو دبلیو مولن آیر (۲۰۰۱). مقدمه ای بر تئوری ناپارامتریک سوال پاسخ به همراه نرم افزار ترجمه سلیمان (سالار) ذوالفقارنسب٬ انتشارات کتابخانه رایانه ای مشهد، ۱۳۸۵.


 فرانک بی. بیکر (۲۰۰۲). پایه های نظریه سوال  پاسخ: نظریه جدید روان سنجی به همراه نرم افزار ترجمه دکتر حیدر علی هومن و دکتر علی عسگری٬ نشر پارساروان ۱۳۸۱.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.